w18

Dames:, J. Smit, R. de Boer, J. Kroesen, L. Kikkert

Heren: E. Mannes, R. Bruins, R. Hummel

Hallo allemaal,

Zoals men weet is HHV 1 gepromoveerd naar de 1 e klasse. Dit houdt in dat we het nieuwe seizoen met een schotklok spelen. Om de regels goed toe te passen en de wedstrijd in goede banen te leiden zijn een drietal functionarissen nodig. Zonder deze functionarissen kan een wedstrijd niet gespeeld worden.

Juryvoorzitter: ziet toe op een juiste toepassing van alle regels aan de Jurytafel.

Schotklok bediener: zorgt voor de juiste tijdswaarneming.

Tijd en score waarnemer: draagt zorg voor een juiste weergave van de stand.

De functionaris jury voorzitter dient een online scholing ( van een avond ) gevolgd te hebben zodat hij of zij op de hoogte is van alle regels rondom de wedstrijd met een schotklok.

De online avond voor 2024/2025 wordt waarschijnlijk in oktober gehouden, daar mag ook schotklok bediener en de tijd en score waarnemer aan deelnemen.( niet verplicht ).

Wij als bestuur zouden graag met 3 à 4 groepen willen starten.

Dus elke groep met jury voorzitter en schotklok bediener en tijd en score waarnemer.

Dat je zo niet elke wedstrijd aan de beurt bent , want we spelen 7 thuiswedstrijden. En kunnen bij eventueel ziekte van een functionaris kunnen ruilen.

En we hebben toestemming van de bond en gemeente Hoogeveen dat we onze wedstrijden mogen spelen in Sporthal De Marke.

Je kunt je opgeven voor functionaris bij:

R.Hein (tel: 06-81917108) of bij B.Kikkert (06-44126868 ).

Frank en Inge Schuller zijn begonnen met, woonhuis de Huismus in Hoogeveen voor kleinschalig wonen met 24 uur zorg en begeleiding.

Vanaf 29 april a.s gaat de dagbesteding van de huismus o.l.v Lennard Kikkert onze kleedkamers schoonmaken en andere kleine bezigheden rond om het veld /kantine o.a de container aanvegen en af en toe de ballen oppompen.

Namens bestuur B. Kikkert.

Seizoensafsluiting 1 juni

Hierbij willen wij jullie laten weten dat de Bonte avond dit jaar helaas niet doorgaat. Velen van jullie hebben laten weten dat ze op de eerder geplande datum al wat anders hadden. Daarom gaat 7 juni niet door. Maar graag sluiten wij 1 juni na de wedstrijden van de selectie met jullie het seizoen goed af met een barbecue en een Pubquiz. De barbecue kost 7,50 voor volwassenen en 3,50 voor kinderen onder de 12 jaar. De Pubquiz is gratis. Je kunt je individueel of per team aanmelden. Opgeven kan via onderstaande links, of per telefoon bij : Corneel tel 0615414014.

Opgeven kan tot en met 18 mei. We zien jullie graag 1 juni

Groetjes de activiteitencommissie

Laura, Janique, Luke en Corneel

Opgave voor BBQ

Opgave voor pubquiz

Wil je iets op de weekinfo geplaatst hebben, lever dit dan in voor vrijdag 18.00 uur.
Alle kopie wat later komt , hiervan is het niet zeker dat het dat weekend op de info komt !!!!

Wil je iets geplaatst hebben op de website, en/ of op Facebook?
Of ziet u iets staan wat niet klopt ?
Samen moeten we onze site en facebook up to date houden.

KKlup dag voor scholen          15 mei

Bestuur                                     27 mei   19.30 uur De Schuttershoek

Bestuur                                       1 juli    19.30 uur De Schuttershoek

Ledenvergadering                  16 sept