Informatie voor nieuwe leden

Wij vinden het heel fijn dat u/jij hebt gekozen voor de sport korfbal en heten u/jou hartelijk welkom bij onze vereniging!

Onze vereniging draagt de naam “C.K.V.  H.H.V.” wat betekent: Christelijke Korfbal Vereniging Hollandscheveld Houdt Vol. Omdat er een “C” voor onze vereniging staat, spelen wij alleen op zaterdagen (en enkele teams doordeweeks).

Onze wedstrijden worden in de zaal gespeeld in sporthal “De Marke” en op het veld op sportpark “De Schuttershoek” (onderdeel van sportpark “De Oosthoek”).

Iedere week krijgt u/krijg jij een mail. Hierin staat onder andere:

• wanneer jouw/uw team moet spelen;
  • waar jullie spelen;
  • hoe laat jullie aanwezig moeten zijn of moeten vertrekken;
  • wie er rijden. Voor de ouders van onze jeugd wordt verwacht dat ze per toerbeurt rijden. Hier krijgt u al vroeg in het seizoen bericht van zodat als u niet in de gelegenheid bent, u vroegtijdig kunt ruilen;
  • contactpersonen voor afmeldingen;
  • overige activiteiten.

Bovenstaande informatie staat ook op onze website onder Weekinfo.

De contributie is per team verschillend, de bedragen staan op de website. De vereniging wil de contributie graag in eigen hand houden en vraagt daarom om bijgaande automatische incasso in te vullen.

Als u midden in het seizoen stopt met korfballen, wordt er van u/jou verwacht de contributie door te betalen tot het seizoen is afgelopen. Dit is omdat wij de korfbalbond ook voor het hele seizoen moeten doorbetalen.

Inschrijfformulier:

Hier is het inschrijfformulier.

Wil je een keer mee komen trainen?
Neem dan contact op met Irene Hartman 06-50417904 of José Kuiper 06-30692925.
Kijk hier naar de huidige trainingstijden.

Heeft u/heb jij verder nog vragen, bel of app gerust naar:

Irene Hartman 06-50417904 of José Kuiper 06-30692925

Of mail naar:

Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.