HHV 3

Het zaalseizoen 2017-2018 is alweer halverwege en dit jaar heeft HHV een team dat alleen in het zaalseizoen uitkomt.

Het team bestaat uit Lennard Kikkert, Gerwin Hummel, Arno Hoogeveen, Jeroen Hummel, Frank Schuller, Jeffrey Zomer, Rianne Bijl, Tessa Benjamins, Alet Hummel, Lianne Kikkert, Iris Kerkhof, Tinus Schonewille, Edwin Rombout, Bianca Rombout en Jacqueline Smit.

Dit zeer ervaren team komt uit in breedtekorfbal en gaat voorvarend dit seizoen. Na 6 gespeelde wedstrijden hebben ze 12 punten weten te behalen, met 112 doelpunten voor en 52 doelpunten tegen.

Binnen dit team zijn enkele ondernemers die de sponsoring van sporttassen, trainingspakken en wedstrijdkleding voor het team op zich genomen hebben: Bouwbedrijf G.Hummel / Mulderij&Partners / HDC Uw conceptmatige bouwpartner / Woonzorg De Berkenhof