Vanaf eind oktober gingen de HHV leden met lijsten langs buren, familie, vrienden etc om onze pepernoten te verkopen. Hierdoor is er een mooi geldbedrag binnengekomen. Maandag 13 november zijn met een grote groep HHV'ers deze pepernoten ingepakt en bezorgd bij de verkopers van HHV, waarna deze uitgedeeld konden worden bij diegenen die de pepernoten gekocht hadden.

Iedereen die op één of andere wijze heeft geholpen bij deze actie, willen wij hartelijk bedanken en wij hopen dat jullie aan het eind van dit jaar ook weer klaar zullen staan voor deze actie!

Bij deze actie zijn er ook weer 3 jeugdleden geweest die het meeste verkocht hadden.

De 3e plaats was voor Rochelle Schonewille, de 2e plaats was dit jaar voor Megan Metselaar en de beste verkoper van 2017 was Thomas Hummel! Alle 3 kregen een beloning in de vorm van een VVV-bon, zodat zij zelf wat leuks kunnen kopen bij een winkel naar keuze!! Gefeliciteerd allemaal!!