Maandag 18 september stond de jaarlijkse ledenvergadering van HHV op het programma. De vergadering startte feestelijk doordat er zeven jubilarissen werden gehuldigd.

Geert Schonewille en Hendrik Jan Hummel werden gehuldigd vanwege hun 55-jarig lidmaatschap. Beide heren hebben veel betekent voor de vereniging in deze jaren. Geert was actief korfballer, enkele jaren trainer/coach, jarenlang scheidsrechter en vervulde 29 jaar de taak als voorzitter binnen de vereniging. Hendrik Jan was ook actief korfballer en is nog wekelijks op pad als scheidsrechter voor de vereniging. Naast dit tweetal jubilarissen is bevind zich ook een tweetal jubilarissen die 50 jaar lidmaatschap hebben bereikt. Chris Sieders en Klaas Botter werden om dit gouden jubileum ook gehuldigd. Chris is nog altijd actief speelster bij het 3e seniorenteam, nadat ze jaren het 1e  team vertegenwoordigde. Klaas is bijna alle dagen bij de vereniging te vinden als materiaalman, cameraman van de selectie en trouwe supporter, maar ook zelf nog spelend in het recreatieteam. Het laatste tweetal die een huldiging werd toebedeeld zijn de dames die 40 jaar lidmaatschap hebben behaald. Jenny van der Weide en Ria Hummel zijn ook geen onbekenden binnen de vereniging. Jenny is nog altijd als vrijwilliger bij de club te vinden en is deelnemer van de Fittersgroep binnen HHV. Ria heeft inmiddels door lichamelijke problemen het actieve gedeelte achter zich moeten laten, maar heeft van die 40 jaar toch vele jaren het 1e team vertegenwoordigd en is in haar laatste actieve jaren speelster geweest van het midweek team, waarbij ze ook waar nodig als trainer en coach voor teams heeft gestaan. Naast deze duo jubilarissen was er ook nog één lid die 25 jaar lid is van de vereniging. Helaas was Henk Santing verhindert om aanwezig te zijn bij deze aangelegenheid om zijn bedankje voor zijn inzet voor en binnen de vereniging in ontvangst te nemen. Voorzitter Harold Hummel voelde zich zeer vereert om al deze jubilarissen te mogen feliciteren en te bedanken voor hun inzet voor de vereniging tot nu toe en sprak zijn hoop uit dat er nog vele jaren zullen volgen.